39 תשובות
רק את הצ'יפס
מה ששוקולד אמרה^
רק את הציפס והקולה
שואל השאלה:
אני אוכלת עכשיו חח
לא בריא במיוחד
כןן זה טעים ליי
QT
אני אוכלת עכשיו
שואל השאלה:
עם כמה שזה יבש אני אוהבת
בתיאבוןן כפרע
שואל השאלה:
תודה
ו בתאבון ❤
טעים אבל לא בריא ולא שווה את המחיר

וגם חברה מאוד מזהמת
אנונימי
שואל השאלה:
קדימה עוד אנשים מה דעתכם?
כן זה אחלה
איכ לא להמבורגר שלהם יש טעם של קרטון ומרגישים בטעם שהם לא מחליפים שמן לציפס ולבשר
שואל השאלה:
אנשים בא לכם לעזור לי להגיע עם השאלה הזאת לחמות?
שואל השאלה:
כי אתם ממש נחמדים?
שואל השאלה:
חיים שלי❤
שואל השאלה:
מישהו טעם את השניצלונים שלהם? או איך שקוראים לזה?
שואל השאלה:
ופליז תמשיכו לנעוץ היו בחנות המון שטויות לא יקרה כלום אם גם זה יהיה
שואל השאלה:
אנשים זה לא עולה כסף
שואל השאלה:
כן באמת לא זורמים למה קשה לעזור? על שטויות אתם נועצים למה פה אתם לא יכולים?
שואל השאלה:
אני רוצה להגיע לחמות בחייאת אנשים על שטויות מגיעים
שואל השאלה:
אבל אני לא אוהבת שאלות כאלה זה כמו שאכתוב אבא שלי אנס אותי

אני לא אוהבת את השקרים או הספאמים או הדברים שגורמים ריבים
שואל השאלה:
תודה ל עוזרים ❤
בבקשה תמשיכו לנעוץ
שואל השאלה:
אה ונזכרתי קוראים לזה נאגטס מישהו טעם?
בחיים לא ניסיתי ומעניין אותי מה הטעם של זה
שואל השאלה:
אתם מדהימים שניכם❤
שואל השאלה:
מה הארוחה שאתם לוקחים במקדונלדס???
אני לוקחת את הגדול הדרך כלל חחח
שואל השאלה:
באמת?? למה?
שואל השאלה:
אה אתה טבעוני?
שואל השאלה:
אוף נו החלום שלי להיות בחמות
רק הציפס והגלידה, למרות שלא אכלתי שם שנים..
עשיתם אותי רעב איפה הטבעות בצל xd
אללההנופר לחמות חיימשלי את
כן במיוחד הציפס והנאגטס.
ואם את מזמינה דרך וולט (יש שם את מקדולנדס),
אז ראיתי שזה קוד הנחה שווה להזמנה הראשונה משם, הקוד: rotem28 ואז ההזמנה תצא לך הרבה יותר זול.
אנונימי
שונא אותם כי הם בונים חופשיים (כת שטנית שמורדת באלוקים).

חוץ מזה, הם מחטיאעם את היהודים באוכל לא כשר.

ראו קישור מצורף.
ראוי להוסיף שהם שמאלנים קיצוניים שאומרים שזו פלסטין וששטח החנויות שלהם נחשב שטח פלסטיני