2 תשובות
כן
ובהצלחה במתכונת:)
ובהצלחה במתכונת:)
כן. באופן כללי רצוי שלא לעבוד בתקופת המתכונות והבגרויות, בזמן הזה כדאי מאוד להתמקד בלימודים על מנת לפתוח כמה שיותר אפשרויות בעתיד.
לעבוד תוכלי אחרי זה. למעשה, תוכלי לעבוד עוד כל החיים, עכשיו זה שלב די מוקדם.
לעבוד תוכלי אחרי זה. למעשה, תוכלי לעבוד עוד כל החיים, עכשיו זה שלב די מוקדם.
באותו הנושא: