12 תשובות
יש לי חברות כאלה ואני מבינה אותך, אבל אולי אם תדברי איתה היא תוכל להבין?
אנונימית
שואל השאלה:
היא חיה את החיים שלה אוקי היא לא מקשיבה למה שאני אומרת כאלו למה אני צריכה להיות אימא שלהם את זאת שצריכה
היא חיה את החיים שלה אוקי היא לא מקשיבה למה שאני אומרת כאלו למה אני צריכה להיות אימא שלהם את זאת שצריכה
אמלה זאת רק אמא שלך לא כל המשפחה, תנסי להגיד לה שאמרת לה מראש וזה לא הוגן. אם זה לא עובד אין לך מה לעשות.
אנונימית
וואי אני מרגישה כאילו את החברה הכי טובה שלי זה כאילו המילים שלה. אולי פשוט תנסי להגיד לה שאת יוצאת או להביא את האחים שלך? לכל דבר ישפתרון
אנונימית
שואל השאלה:
לא זאת רק אני ואימא שלי ואבא החורג שלי ואחים שלי כאלו את אחים שלי אני ממש לא שונאת אני ממש אוהבת אותם וכזה אבל גם אבא שלי הוא כזה אוקי גם לו אמרתי והוא סם אומר כזה את צריכה לשמור
לא זאת רק אני ואימא שלי ואבא החורג שלי ואחים שלי כאלו את אחים שלי אני ממש לא שונאת אני ממש אוהבת אותם וכזה אבל גם אבא שלי הוא כזה אוקי גם לו אמרתי והוא סם אומר כזה את צריכה לשמור
אז תגידי להם שאת רוצה לבלות ושביום העצמאות זה זכותך ואולי תנסי לעשות משהו בשביל שיתנו לך
אנונימית
שואל השאלה:
אני סדרתי את כל הבית והם אומרים שאנשים באים לבית אבל אני אמרתי להם את זה לפני שבוע הם לא היו יכולים להגיד לאנשים האלה לא לבוא כאלו אני גם רוצה חברים
אני סדרתי את כל הבית והם אומרים שאנשים באים לבית אבל אני אמרתי להם את זה לפני שבוע הם לא היו יכולים להגיד לאנשים האלה לא לבוא כאלו אני גם רוצה חברים
אני הייתי פשוט יוצאת אבל זו רק אני חחח
אנונימית
קודם כל תקשיבי בשיעורי לשון ואז תצאי עם חברות
simpd והמשך. קודם כל תלמד לכבד ואז תגיב לאנשים פה. היא ביקשה עזרה ורואים שהיא גם דיי מאוכזבת אז אם אין לך משהו טוב לומר שב בשקט בבקשה תודה
אנונימית
^^^ וואו הרגת איזה מצחיק לא, אני מתה. אם אין לך משהו טוב לכתוב פשוט אל תכתוב
באותו הנושא: