3 תשובות
כנראה יש לך אייפון יפני
ושמה אי אפשר להשתיק את הרעש של המצלמה בגלל שיש חוק ביפן שאסור לצלם וכאלה
אם יש לך טלפון קוריאני-אי אפשר.
זה פשוט בלתי אפשרי ואין לי כח להסביר למה.

אם זה ישראלי,בהגדרות.
בהגדרות