התחברות
הרשמה
אני מרגישה שאני מכריחה את עצמי להתאהב רק כדי להרגיש את זה, זה בסדר?
14 באפריל 2021, 22:11
התאהבות
הרגשה
רגש
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אני מרגישה שאני מכריחה את עצמי להתאהב
אני מרגישה שאני לא מצליחה להתאהב (אני לא מכריחה את עצמי) אבל בכל זאת אני מרגישה שאני לא מתאהבת.
המורה לספורט מכריחה אותנו לצלם לה את עצמנו מתאמנות תרגילים מסוימים שהיא ביקשה וכתבתי לה שאני לא מרגישה בנוח עם לצלם אתז
זה הגיוני שאני נותנת לעצמי להתאהב בחתיכים אבל אם זה סתם מישהו אז אני לא רוצה?
רק אני כשאני יוצאת עם חברים אני מרגישה כאילו אני מכריחה את עצמי לעשות את זה ?
תגידו זה הגיוני שאני מכריחה את עצמי לכתוב ואני מרגישה עלובה אם אני לא כותבת?
זה מוזר שאני מכריחה את עצמי לקרוא? כאילו החלטתי לקרוא ספר אחרי הרבה זמן שלא ואני מכריחה את עצמי לקרוא לפחות 2 פרקים ביום
אני מרגישה שאני מתחילה להתאהב בדניאלה מה עושים?
לרוב אני מכריחה את עצמי לשתות מים כי אני לא שותה כל כך הרבה, זה יכול לעשות לי משהו לא טוב שאני מכריחה את עצמי לשתות הרבה?
למה אני מרגישה שבגלל שאני לא נראת טוב לא מגיע לי להתאהב?
יש פה עוד אנשים שמרגישים בדכאון 24/7? אני כל הזמן "מכריחה" את עצמי לשמוח ותמיד שאני יוצאת עם חברים אני מנחסת את האווירה