6 תשובות
תתקשרי לברר - לא נשמע תקין
זה לא תקין תתקשרי ותדרשי פיצוי
בתור עובד בדומינוס, קודם כל - היום זה יותר מהגיוני שהזמנות יתעכבו בהגזמה (עד שעה וחצי-שעתיים אפילו), אבל זה שההזמנה שלך נעלמה זה כן מוזר, תתקשרי ותבדקי מה עם זה *ותבקשי פיצוי*!! תמיד נותנים פיצויים על עיכובים כאלה
אנונימי
וואי עובד בדומינוס? הלוואי עלי חח
אנונימית
חחח למה?
אנונימי
לא יודעת, עבודה סביב פיצה נשמע כמו גן עדן
אנונימית
באותו הנושא: