4 תשובות
את לא צריכה להרגיש רע, זו לא אשמתך.
ואני לא חושבת שהרסת להן את הערב, כנראה שזה סתם מרגיש לך ככה.
קרה לי משהו כזה פעם, האשמתי את עצמי והייתי בטוחה שהרסתי להן את היום. בסוף התברר שבכלל לא הייתה לזה חשיבות בשבילן.
ליבי איתך❤
שואל השאלה:
הן כבר רגילות אליי, והן ממש טובות הן באמת מיוחדות ואנחנו אוהבות אחת את השניה, זה פשוט שהן ממש רצו שאני לא אהיה לבד ולהיות איתי כי הרבה זמן לא נפגשתי איתן, מרגיש לי שדפקתי הכל :(
אנונימית
תסבירי להן על מה קרה בדיוק כמו שכתבת
אם הן חברות טובות הו יבינו(: