5 תשובות
אולי גם לכל מי שנרצח סתם ככה
תודה רבה שהשתמשת בלשון פנייה לגברים ולנשים זה מראה שאת באמת מודעת לנושא
ובקשר לרעיון, זה קצת מוזר לי, אבל אני חושב שזה טוב
ובקשר לרעיון, זה קצת מוזר לי, אבל אני חושב שזה טוב
שזה בעצם אנשים נפגעות ונפגעים מפעולות טרור, אז יש את יום הזיכרון.
אנונימי
אני מסכים שאלימות במשפחה זה דבר מאוד עצוב ושצריך לעבוד כדי להפחית את התופעה.
אבל למגר את התופעה לחלוטין זה לא כל כך אפשרי בטווח הנראה לעין. כמו שאר סוגי הפשעים. לא משנה כמה קשה נעבוד כנראה שעדיין יהיו עברייני תנועה, גנבים, אנסים, רוצחים, סוחרי סמים וכו'. צריך שהציפיות תהיינה ריאליות.
אבל למגר את התופעה לחלוטין זה לא כל כך אפשרי בטווח הנראה לעין. כמו שאר סוגי הפשעים. לא משנה כמה קשה נעבוד כנראה שעדיין יהיו עברייני תנועה, גנבים, אנסים, רוצחים, סוחרי סמים וכו'. צריך שהציפיות תהיינה ריאליות.
כמה גברים נרצחו על ידי בנות זוגם בישראל בדיוק?
אנונימית
באותו הנושא: