התחברות הרשמה

שתיתי עכשיו בקבוק בריזר 4 אחוז וכואב לי הראש זה יכול להיות מזה?

15 באפריל 2021, 00:58
שתייה    
4 תשובות
כעע
כי את לא רגילה לזה
ר
ר.א.ה.
כן רוב הסיכויים
ח
חסה עם סבון כלים
כן יכול להיות
ס
סתם ילדה חסרת טאקט
חחח לא נראה לי
M
Mr. Green
באותו הנושא:
אם שתיתי בקבוק בריזר
מה קורה לילד בן 13 ששותה חצי בקבוק בריזר?
אם שתיתי בריזר זה אומר ששתיתי אלכוהול?
אם אני שותה בקבוק שלם של בריזר 4 אחוז אלכוהול אני אשתכר?
אפשרי להשתכר מבקבוק אחד של בריזר?
הגיוני שאני משתכרת מבקבוק בריזר?
רמת האלכוהול בבקבוק בריזר גבוה?
אם לא שתיתי בחיים אלכוהול עדיף לע לא לשתות בריזר, זה משכר?
בקבוק בריזר זה כמו שוט וודקה?
אם אני שותה 2 בקבוקי בריזר
אם אני עולה לרכבת עם בקבוק בריזר לא יעצרו אותי נכון?