9 תשובות
היום יצאתי עם המשפחה כי אין לי חברים ומחר גם עם המשפחה על האש
קראתי ספר אחרי שראיתי את הטקס בטלוויזיה
לומדים למתמטיקה יש בגרות
עם שינה מוקדם מהרגיל
אנחנו בסטיפס סאחת וחצי בלילה, זה ממש חמוד שאתה מניח שמישהו פה חוגג רציני את יום העצמאות
יצאתי עם חברות ואחרי זה פגשנו חברים וישבנו אצל מישהו היה כיף רצח
חגגתי עם 3 בנים מהכיתה ואז הלכנו ללובי שלי לפני שעה וחברה שלי באה אז הם הלכו.

מחר אני עושה על האד
ראיתי את הטקס מהבית והייתי צמודה לטלוויזיה,אני שונאת לצאת למקומות הומים ובכללי לצאת מהבית
אנונימית
בעל האש עם חברים