8 תשובות
רןאה מתי שמשעמם לי וזה נחמד
חסרת פואנטה לדעתי
ולפי הפרק שהולך להיות נראה גם שפוגעת בזוגיות
שואל השאלה:
חחח כן הם מטורפים לגמרי במשימות שם אבל זה מה שמצחיק
אנונימית
רואה רק פעם ב
אחלה ראליטי, מעביר את הזמן.
ps יש לי קראש על עתי, זה חזק ממני.
שואל השאלה:
וואו כן^
אנונימית
הדיחו את שני הזוגות הכי מעניינים שם ונשארו רק הזקנים, כבר פחות מעניין, והבנים שם ממש טיפשים לדעתי איך במשימה של הפלאפל השקיעו על הלב של הבנות כל כך קצת במיוחד בעלה של שירן שהשקיעה עליה אפס.
ועיגי מעיגי ועתי (המבוגרת עם השיער השחור שתמיד שמה אודם אדום) ממש מעצבנת אותי! איך שהיא גם אמרה בגאווה שאם הוא רוצה הוא יכול ללכת היא תמצא מישהו יותר חתיך, חיה בסרט, מה הוא עושה איתה בכלל?
אני אוהבת את התוכנית אבל יש אנשים שאני פחות מתחברת כמו איגי ואתי ומיכאל ספיר ושירן ספיר