6 תשובות
כנל טיפה
KMP
וואי נכון אני בדיוק ככה
נשמע כמוני ביום יום. אני מניח שפשוט אפשר לתת לזמן לעשות את שלו, לא נשמע כמו משהו שאפשר להתאמן בבית
שואל השאלה:
אוקיי אני אשאל את זה אחרת- מה אני יכולה לדבר עם אנשים/חברות כשמדברים
אנונימית
כולנו הסתגלנו לקורונה והיינו יותר לבד והסתגלנו למצב הזה והתרגלנו אליו וגם לי אין עצבים עכשיו להרבה אנשים.
לחלק קשה לחזור יותר מהאחרים אני למשל לא מדבר בכלל עם האנשים במקום בו אני גר בדיוק מאותן סיבות....
נראה לי שהפיתרון היחיד זה שפשוט ללכת ולנסות לדבר עם אנשים ולמצוא בהם עניין...
את יכולה לדבר איתם מה התחבבים שלהם?על בגדים,על עבודה,על בעל,על שאיפות יש הרבה נושאים פשוט שחשובים יותר מדי על מה לדבר אז אין נושא שיחה.בהצלחה:)
אנונימית