2 תשובות
שואל השאלה:
לא זוג.. סטיירטיות
אנונימית
לגמרי הגיוני, יש לי מיטה זוגית ושחברות באות לישון אנחנו ישנות ביחד וגם להחזיק ידיים זה הכי בסדר, יש חברות שאני מחזיקה להן יד אז הם ישר משחררות וצוחקות כזה מה אני לסבית אבל הרוב ממש סבבה עם זה