3 תשובות
שיהיה שיוויוני לגמרי.
אם הוא יקבע הכל או אפילו אני אז זאת זוגיות ככ לא בריאה!
הדדיות, אבל גם תמיד, בכל קשר, גם לא זוגי,
תמיד יהיה את האדם הדומיננטי יותר (גבר או אישה, זה לא משנה).
אמ.. מה זה יוביל ויקבע, שנינו מחליטים אני לא אומרת אמן לכל החלטה