16 תשובות
באיזו רמה?
יש המון סולואים קלים ומגניבים של גרין דיי
בשירים כמו american idiot, holiday וכו'
שואל השאלה:
סולואים יותר מתקדמים
תנסה של guns n roses
הסולו בשיר של פוסט מאלון take what you want, סולו מטורף.
שואל השאלה:
באמת סולו מגניב וואלה יש מצב
metallica - the unforgiven 3
dream theater- panic attack
גם הסולואים של avenged sevenfold טובים.
queen-bohemian rhapsody
^sweet child o mine זה אחד הקשים אני כבר חצי שנה מנסה אותו ולא מצליח
sweet chilid o mine זה קל???? חשבתי שזה קשה רצח
אנונימי
שואל השאלה:
דאמבפאק
פחות מתחבר למטאל ולא נראה לי שאני מסוגל לנגן סולואים של דיימבאג דארל אבל תודה על ההצעות
שואל השאלה:
פרסי ביירד
נראה לי שאת מתכוונת לפתיחה של השיר, אני מתכוון לסולו המרכזי
שואל השאלה:
אשמח לראות צילום שלך מנגנת את הסולו
תקליטי ותשימי פה אני גם ממש רוצה לשמוע (:
אנונימי
evil in you כל השיר קשה, אז אם אתה רוצה להתאמן זה אחלה שיר.
גם בכללי סולו אחד הקשים, לקח לי מלא זמן לעשות אותו מושלם
pantera - domination
death - spiritual healing
kalmah - evil in you
שואל השאלה:
אני כבר שנתיים לא מצליח לנגן את החלק המהיר בסוויט צ'יילד