9 תשובות
תלכי לבית ספר עוד תצטערי על זה
שואל השאלה:
למה שאני אצטער?
היום אפאחת מהחברות שלי לא תבוא ומביך להיות לבד בהפסקות
למה שאני אצטער?
היום אפאחת מהחברות שלי לא תבוא ומביך להיות לבד בהפסקות
אנונימית
הוא לא יבוא ממתי מורים באים
פשןט תלכי לבית ספר אין לך ברירה
פשןט תלכי לבית ספר אין לך ברירה
אין מה לעשות נשמה את חייבת
בהפסקה תהיה בטלפון או עם חברים אחרים
בהפסקה תהיה בטלפון או עם חברים אחרים
למה שתצטערי ?
שתסיימי בלי תעודת בגרות ותלחמי על החיים שלך אחרי זה נדבר
עלק לא הולכת כי מביך לך
שתסיימי בלי תעודת בגרות ותלחמי על החיים שלך אחרי זה נדבר
עלק לא הולכת כי מביך לך
תלכי בגלל הלימודים לא בגלל פדיחה קטנה
שואל השאלה:
מה את רוצה איזה תעודת בגרות אני כיתה ח
וכן מביך לי אני שונאת להיות לבד בכיתה של בנים ואני ועוד חברה הבנות היחידות שם.
מה את רוצה איזה תעודת בגרות אני כיתה ח
וכן מביך לי אני שונאת להיות לבד בכיתה של בנים ואני ועוד חברה הבנות היחידות שם.
אנונימית
אין מה לעשות
את צריכה ללמוד
לא משנה באיזה כיתה את
את צריכה ללמוד
לא משנה באיזה כיתה את
ללמוד זה חשוב.
את תצטערי על זה בעתיד..
את תצטערי על זה בעתיד..
באותו הנושא: