3 תשובות
קודם תזכרי שהכל זה תקופות. נראה שאת בגישה רעה ובגלל זה נראה לך שהמצב שלך לא טוב. תבואי יותר חיובית ואוטומטית תרגישי יותר שייכת. לגביי הפנימייה- זה שינוי רציני. שינוי תמיד כרוך בסיכון כי את מאבדת את החברות הקודמות שלך לטובת הזדמנות להכיר חברות חדשות. תעשי עם עצמך חושבים אם את מוכנה לקחת סיכון עכשיו, ואם בא לך משהו חדש.
אם לא טוב לך בבית הספר תנסי לעבור לפנימייה, אם גם שם לא יהיה לך טוב תמיד יש עוד פתרונות שאפשר לחשוב עליהם
לדעתי לעבור לפנימייה. את תתרגלי לזה והחיים החברתיים שלך ישתפו.
באותו הנושא: