4 תשובות
שואל השאלה:
כן זה בגלל שמרססים לנו את השמיים במחלות.. גם אני מצוננת ולא נפגשתי אם אף אדם ולא יצאתי בכלל..
כן זה בגלל שמרססים לנו את השמיים במחלות.. גם אני מצוננת ולא נפגשתי אם אף אדם ולא יצאתי בכלל..
אנונימית
אני ואני מרגישה מזעזע
אני אוף
אני :(
באותו הנושא: