4 תשובות
שואל השאלה:
כן זה בגלל שמרססים לנו את השמיים במחלות.. גם אני מצוננת ולא נפגשתי אם אף אדם ולא יצאתי בכלל..
אנונימית
אני ואני מרגישה מזעזע
אני אוף
באותו הנושא: