9 תשובות
יש לך קול רגיל...
קול רגיל
שואל השאלה:
מה רגיל בזה
אנונימי
לחצי מהבנים בישראל יש קול כמו שלך
אתה סתם לא סובל אותו
הוא אחלה
יש לך קול רגיל, אל תשכח שעם השנים שתתבגר הקול ישתנה
תגיד תודה יש לך קול רגיל
אני בת ויש לי קול גברי רצח
שואל השאלה:
בן כמה אני נשמע?
אנונימי
סבבה , ככה זה גם אני לא סובל את הקול שלי אני מניח שיש מלא כמוני וכמוך
אנונימי
אתה נישמע בן 15 16 כזה