6 תשובות
אם אין לך בעיה עם חוסר פרטיות אז זה בסך הכל אחלה מקום
זה תלוי בך
תאמת שאני לא הייתי מעדיפה ללכת אבל תעשי מה שאת רוצה
זה מאוד תלוי בסוג פנימיה, כל פנימיה שונה בהתנהלות מפנימיות אחרות.
אבל אם תצליחי למצוא פנימיה ברמה טובה אני ממליץ לגמרי, חוויה קטלנית.
כןן פשוט חוויה
אני הולכת שנה באה לפנימיה
פשוט ה מרגיש לי הכי טוב בשבילי
זה תלוי בך לא בנו