7 תשובות
אני באמת לא יודעת מה אני ~
אני עצובה ושמחה באותו זמן כאילו אני שמחה שאני סוף סוף אכיר את החצי השני של הכיתה שלי ועצובה כי הרוב שם זה ערסים ולא בטוח שאני אתחבר אליהם ואם אני לא אתחבר אליהם אז לא יהיו לי חברים בכלל..
טוב מספיק לדבר עליי מה איתך שואלת השאלה? איך את מרגישה בקשר לזה?
אני עצובה ושמחה באותו זמן כאילו אני שמחה שאני סוף סוף אכיר את החצי השני של הכיתה שלי ועצובה כי הרוב שם זה ערסים ולא בטוח שאני אתחבר אליהם ואם אני לא אתחבר אליהם אז לא יהיו לי חברים בכלל..
טוב מספיק לדבר עליי מה איתך שואלת השאלה? איך את מרגישה בקשר לזה?
קצת עצובה
לא בגלל הלימודים אלא בגלל המצב החברתי ):
לא בגלל הלימודים אלא בגלל המצב החברתי ):
אנונימית
אני מנסה לשמוח מזה אבל זה די מלחיץ אותי
ממש קשה לי להתרגל לשגרות שונות וכבר התרגלתי לקפסולות ולקורונה עצמה אז אני לא יודעת איך אני אצליח להתרגל לכיתה עם כולם ובלי מסכות בחוץ בעיקר שאני כבר אוטומטית נמצאת עם מסכה בכל מקום
ממש קשה לי להתרגל לשגרות שונות וכבר התרגלתי לקפסולות ולקורונה עצמה אז אני לא יודעת איך אני אצליח להתרגל לכיתה עם כולם ובלי מסכות בחוץ בעיקר שאני כבר אוטומטית נמצאת עם מסכה בכל מקום
שואל השאלה:
^^ חחח איזה חמודה את! מקווה שיהיה לך טוב :)
אני ממש ממש עצובה בקשר לזה
^^ חחח איזה חמודה את! מקווה שיהיה לך טוב :)
אני ממש ממש עצובה בקשר לזה
אנונימית
^ תודה ❤ :)
למה את עצובה?
למה את עצובה?
בעיקר ^
עצוב.
באותו הנושא: