27 תשובות
מה הכוונה?
באיזה מובן
zillakami
שואל השאלה:
שאתם/ן אוהבים/ות וממליצים/ות, אבל קשה להתחבר אליהם משמיעה ראשונית בגלל סגנון ספציפי שיש בהם. או משהו שהוא קצת מוזר, אם אפשר להסביר את זה ככה.
מקווה שמובן
wagakki
mother mother לדעתי
אביצ'י.
לשירים של הבן אדם יש משמעות...
חחח מה הקשר אביצי הוא מדבר על אמנים שקשה לאהוב בהתחלה
ששמעתי לראשונה את אביצ'י חשבתי "מי לעזאזל ישמע את זה?"
אחרי זה התמכרתי... :i
בסדר אחי ועובדה שכל העולם מכיר אותו ושמים את השירים שלו במסיבות אז כנראה שהוא לא כלכך קשה לעיכול.... והמילים של השירים בכלל לא קשורות אליו הוא רק המפיק והדיג'יי
יאח מה הקשר בכלל הבנים והבנות
אתה כנראה לא יודע מי זה אביצי בכלל ומה ההשפעה שלו אם אתה מזכיר את זה שכנראה שמו אותו בבנים והבנות
ביטיאס
נתחיל עם זה שלא ראיתי הבנים והבנות, שמעתי על כך ששמו מוזיקה שלו בסדרה.
ואני לא חושב שזה קשור לאם אני מכיר את הבן אדם או לא, השירים שלו מוצאים חן בעיניי ואני חושב שיש להם משמעות רבה.
זה הכל...
אחי אין בעיה שתאהב את אביצי, כך העולם אוהב אותו. אם אתה מכיר מישהו שלא אוהב את השירים שלו וואלה אני אהיה מופתע. בכל מקרה נתת תשובה שלא קשורה בכלל לשאלה
אוקיי, הכל טוב כן?
bjork
arca
solange
אביב גפן?
cannibal corpse, תרתי משמע אבל
נינט טייב
וגם אביב גפן סוגשל
אבל כל אחד והדעה שלו אחי :)
אביב גפן עם תשמעו את האלבום "השלישי" החיים שלכם השתנו בין רגע בהצלחה!
ואם אתם בעלי לב חלש אל תשמעו התאבדות!!
פינק פלויד
לא קשור לאם הוא כתב את המילים או לא, למילים יש משמעות.
וזה ששמים את המוזיקה שלו ב"בנים והבנות" זה כי לא נראה לי שבאמת אכפת להם והם מכירים את כל השיר.
stray kids
אני לא ממש בטוחה, אבל יש ללהקה the strokes כמה אלבומים מאוד מעניינים.
קצת קשה לעיכול וככל שמקשיבים להם יותר, ככה שומעים עוד משהו חדש שלא שמעת קודם בשיר.