12 תשובות
תגידי לו שהתקשרת בטעות ואת מצטערת
הכל בסדר זה קורה לכולם
תכתבי לו שהתקשרת בטעות ואת מצטערת ותשאלי אם הערת אותו, זה מנומס.
ותגידי סליחה אם הערת אותו.
להתקשר לבן אדם בטעות זה כל כך שכיח אין מה לדאוג, ישכחו מזה בקרוב.
להגיד סליחה התקשרתי בטעות מצטערת על ההפרעה
קרה לי עם מישהו שלא דיברתי איתו אף פעם והיה ממש מביך, אבל פשוט כתבתי לו שהתקשרתי בטעות
שואל השאלה:
אממ תקשיבו אני והוא זה משהו מוזר כאילו אנחנו עד היום מדברים פשוט בצאט ופחות בוויסים כי יש תקופת מבחנים וזה... אני מכירה את כל החבורה שלו וילדים מהכיתה שלו כי כולם נמצאים בשרת שלו ודיברתי איתם מיליון פעם.
אני מכירה אותו ממש טוב אבל כאילו אנחנו דיי "שונאים" אחד את השני בצחוק כזה ולא יודעת זה ממש פדיחה עכשיו
כי גם ככה הרבה חושבים שהוא רוצה אותי ואני לא רוצה שהוא יחשוב ככה כי דווקא מכל האנשים התקשרתי אליוו.. איזה מזל נאחס
אנונימית
מבין לגמרי... אבל עדיף שתגידי לו שהתקשרת בטעות מאשר שהוא יחשוב שהתקשרת בכוונה
שואל השאלה:
מי שרואה את זה אני צריכה עזרה... עכשיו נכנסתי לדיס וראיתי שהוא לא כתב כלום או שדמיינתי שהוא היה מחובר או שלא אכפת לילד הזה
עכשיו עברה חצי שעה בערך לכתוב לא שזה היה בטעות? או להתעלם מזה פשוט ואם הוא ישאל אותי אני אכתוב לו?
אנונימית
אם הוא לא כתב כלום תתעלמי לבינתיים אלא אם כן הוא שואן
שואל*
תגידי שבטעות התקשרת
תגידי שזה בטעות