7 תשובות
המורה אמור להסביר לך לפני
קודם יש מבחני תיאוריה את יודעת
אני נסעתי בכביש בשיעור נהיגה הראשון שלי (לפני שבוע). זה לא מסוכן, המורה לידך והוא יכול לשלוט בבלמים וגם להגיע להגה אם צריך
כן את לומדת לנהוג בכביש בשיעור הראשון אבל בהתחלה הוא ילמד אותך רק על ההיגוי והוא יהיה אחראי על הבלמים ועל הגז ואז כאשר הוא ילמד אותך את תנהגי בעצמך ואם יהיו בעיות יש לו בלם וגז משלו והוא יכול לעצור
.
אנונימי
הכל טוב, את נוסעת גם בשיעורים ראשונים בעיקר ליד שכונות ואזור תעשייה, וכיכרות וכאלה.
כביש מהיר זה רק אחרי שיש לך ממש ביטחון על הכביש.
גם שיעורים ראשונים את לא נוגעת בגז וברקס, רק בהגה ולאט לאט תתחילי ללחוץ עח הדוושות.