11 תשובות
החיים לא עובדים לפי מה שאתה רוצה, צריך חיילים כדי להגן על המדינה.
כדי שתהיה לנו מדינה
שואל השאלה:
כן אבל בשבילם נחסוך את הקטע בסופו של דבר הם יכנסו לכלא צבאי ויצאו משם "מפגרים" או שיתעללו בהם שם
אנונימי
כי כופים על אנשים להתגייס בלי רצון
בגלל זה הצבא נראה איך שהוא נראה,צבא פח אשפה
יש חוק, אם אתה לא מציית לחוק אתה נכנס לכלא. זה על האחריות שלהם, הם בוגרים מספיק כדי להבין את ההשלכות לזה שהם מסרבים גיוס.
אנונימית
אמ מה?
זה ממש לא מה שקורה בכלא צבאי
שואל השאלה:
חח כן זה לא הכל אבל זה גם סיבה להיכנס לכלא צבאי מי שמסרב גיוס או אחרי שהתגייס שהוא עריק
אנונימי
עדיין, כלא זה השלכה של אי ציות לחוקים. אם אתה עריק או מסרב גיוס אז אלה בחירות שעשית בידיעה שיש להן השלכות. לא ברור לי למה אתה תומך בזה
אנונימית
שואל השאלה:
את האמת לרגע לא הבנתי את עצמי לא יודע למה אני מתוסכל מהצבא בטירוף
אנונימי
מבינה אותך גם השירות שלי היה זוועה אבל תזכור שיש לזה סוף ואתה לא תהיה בצבא לנצח
אנונימית
אנונימית איפה שירתת כשאת אומרת שהשירות היה זוועה ?
אנונימית