29 תשובות
האמת טיפה אבל אני לא אפסול אותה על זה
כן מאוד אחת שהולכת למסיבות לבד לא מכבדת תעצמה אם היא הולכת עם חבר שלה הכול טוב אבל אז היא תפוסה חחח
למה היא לא מכבדת את עצמה מה
כן טיפה
טייט לנגדון היא לא מכבדת תעצמה כי כשהיא הולכת לבד למסיבה היא לא יודעת מה יכולים לעשות לה שהיא תהיה מסטולה והיא גם מסכנת את עצמה
אני הולכת עם חברות מה אצה רוצה
לא. אני אלך איתה. p:
בת שיוצאת למסיבות לא מכבדת את עצמה?
מה זה שטויות האלה?
אם זה עושה לה טוב שתהנה מה הקשר כבוד?
למה גבר שיוצא למסיבות אין לו כבוד?
מה לא מכבד בללכת למסיבה
אע כי ללכת לסנטר זה מכבד
יוריד כי אני לא בן אדם של מסיבות וכנראה לא נהיה באותו ראש
טלוי אילו מסיבות. אם זה מסיבות שהיא סתם הולכת ונהנת אין בעיה, אבל אם היא משתכרת כל הזמן אז לא הייתי יוצא איתה.
לי אישית אני מניח שכן סתם כי אני לא אוהב לצאת למסיבות
אנונימי
לא כי נלך ביחד
אני בת, אבל כן יוריד לי אם בת/בן הזוג שלי ת/יצא כל הזמן למסיבות
יש מישהי שאני מכירה שיש לה בן זוג והיא בכל מסיבה מתנשקת עם איזה 20 בנים אני לא מבינה איך הוא לא חושד
אנונימית
על זה שהיא יוצאת להנות ושמה זין על העולם ושהיא אוהבת מסיבות זה יוריד לכם? נו באמת .
זה פאתטי.
חח אני בוכה איזה תגובות מטומטמות וכשאתם הולכים למסיבות אתם מכבדים את עצמכם? איך אתם מגדירים כבוד? כי מבחינתי לרקוד לצלילי מוזיקה טובה ולשתות ולשמוח מהחיים זה בגדר הנורמאלי לחלוטין
לא אבל יהיה בעייתי כי אני ממש מופנם
כן אני שונא מסיבות אז סביר להניח שהיא לא תתאים לי
לדעתי זה מש פאתטי שזה מוריד לכם מזה...
אם אני יוצאת למסיבות להנות מהחיים שלי אני כביכול "פחות מושכת"?
סורי אבל אתם מ*יינים את השכל.
כאילו שאתם לא יוצאים ומשתכרים ואז אתם באים בטענות
דיי להתייפייף
לא דיברתי על חיצוניות "גבר"
מה הקשר לא מכבדת את עצמה יחתיכת שרוט

לי דווקא מראה שהיא יודעת להנות וזה אחלה (:
כן
כן, אני בכללי פחות מתחבר לאנשים כאלה
אנונימי