12 תשובות
מונופול
נערים לא אוהבים משחקי קופסא (אני יודעת את זה כי גם אני כזאת)
אמת או חובה זה סבבה
או ארץ עיר
אנחנו אישית משחקים:
מונופול
ארץ עיר בעלפה
טאקי
כל מינה משחקי קלפים כמו: דוראק, ספיד, רמי ג'ין
רמיקוב
קטאן (הרגיל/ עם הרחבות)
חובה או חובה
קלפים נגד האנושות
אנחנו בני18-20 זה פשוט כיף.
שואל השאלה:
בסדר גם אני נערה ואני דווקא מאוד אוהבת משחקי קופסא אבל בכל מקרה אני צריכה להכין משחק קופסא לכיתה שלי אז מחפשת משחק
בת כמה את?
ושתגדלי את תביני שאף אחד לא אוהב משחקי קופסא
חוץ מילדים
שואל השאלה:
אני בכיתה י'
שואל השאלה:
אני מספיק גדולה בשביל לדעת שזה סבבה זה שהעולם מודרני לא אומר שאי אפשר לשחק משחקי קופסא
תקשיבו אני גם פעם מאוד אהבתי אבל זה כואב שאני משחקת בזה היא חושבת שאני ילדה קטנה ובאמת היה קשה לי לראות עצובה אז הפסקתי לשחק
והתחלתי לשנוא את זה אבל אם אני ישחק אם משהו מונפול או כמעט כל משחק אני ממש ישמח אבל אמא שלי תסבול כי היא תחשוב שיש לה ילדה קטנה
ולא רק בגלל זה כואב לה
אז אני מנסה להקל אל הכאב שלה בכל מיני דברים שאני מסוגלת לשנות בעצמי
בשביל שהיא לא תבכה (אני שומעת את זה מהחדר שלי למרות הדלת שלי סגורה)
מה הקשר משחקי קופסא לזה שאמא שלך חושבת שאת ילדה קטנה? אם כל הכבוד מבוגרים המציאו משחקי קופסא. ויש משחקי קופסא יותר מדי אסטרטגיים לילדים כמו קטאן למשל. גם מונופול זה משחק אסטרטגי. אין למשחקי קופסא גיל ואמא שלך חייב להבין את זה כי במה שאת אומרת אין שום היגיון. סליחה.
זה מה שאמא שלי חושבת מה את רוצה ממני
:(
ואני רוצה לרצות אותה
ולהיות בת טובה :)