אני פרופיל 97 דפר 70, לא עברתי מיונים מיוחדים. מתגייס ביולי, הבנתי שפרופיל 97 ישר משבצים לקרבי ואני פוחד מזה בצורה קיצונית. הייתי אצל פסיכולוג כמה שנים ואני מתכנן לפגוש קבן אחרי השיבוץ (בשביל לבקש תפקיד לא קרבי) ולהסביר לו למה אני חושב שתפקיד קרבי יפגע בי. מה הסיכוי שזה יעזור ולא אהיה קרבי?