6 תשובות
שואל השאלה:
שמתי ביאפין מאתמול אני מטפל אבל כואב לי לשים חולצה ולהיות איתה וכואב לי בכללי
שמתי ביאפין מאתמול אני מטפל אבל כואב לי לשים חולצה ולהיות איתה וכואב לי בכללי
אנונימי
שואל השאלה:
שמתי קרם הגנה
שמתי קרם הגנה
אנונימי
אני מבין אותך בטח נשרפת בכתפיים ובגב זה שורף בטירוף ,אבל אם הזמן זה יעבור החלמה מהירה
אנונימי
וזאת חברים הסיבה למה חשוב לשים קרם הגנה:)
בתאכלס להישרף זה לא סיבה להישאר בבית זה לא מידבק או משהו , אם תילך לרופא הוא יתפלא שהגעת אליו בגלל שנשפרת, תשים על זה אלוורה וזה יעבור
אנונימי
שימי אלוורה
באותו הנושא: