8 תשובות
זה גם האתר רואה ומזעיק משטרה לא לשאול שאלות עם תוכן אובדני למרות שחבל כי אז ילדים לא ידעו מה לעשות אם לא יתנו להם לשאול
מסבירים שזה ספאם אני מניחה
כי לפעמים נשאלות כאן שאלות שבכלל לא הולמות, ולפעמים פוגעות וזה נורא לא מתאים.

ונכון שלפעמים נשאלות כאן שאלות שסתם מוחקים אותם על שטויות
שואל השאלה:
אבל למה יש אנשים שמדווחים מה אני יכול לעשות כי דיווחו עליי...
אנונימי
לא רק עליך, מדווחים על הרבה שאלות. גם.עליי דיווחו על כמה שאלות כמה פעמים...לא קורה מזה כלום, רק מורידים לך נקודות אמינות או שהשאלה פשוט נמחקת...
שואל השאלה:
דיווחו על זה ל105 והתקשרו לאבא שלי....
אנונימי
זה המצב טוב, חבר שלי שאל מה משמעות החיים ובאה לו משטרה הביתה והיתה לו שיחה עם היועצת למה לא להתאבד
שואל השאלה:
כן אבל רשמתי משהו שהיה ספאם והלחיצו אותי כש 105 התקשרו
אנונימי