3 תשובות
כלום ככה זה הגוף שלך. תחליפי פד כל פעם שמתמלא לך
אמאלה אוף
אני בול במצב שלך
תקשיבי אם את לא יכולה לשתות מים, אז את פשוט צריכה לקנות פדים עבים ממש ואם אין לך ממש עבים שימי פד אחד רגיל (הכי גדול שיש לך) ואז תשימי כזה לרוחב בסוף של התחתון עוד פד, רוב הסיכויים שזה יעזור לך
ככה אני עושה וזה יחסית סביר
אה ותחליפי גם כל איזה שעתיים פד
וזהו בעיקרון, בהצלחה!
תנסי לשתות תה או משהו קליל יותר
משהו שממש עוזר זה חצי כוס לימון
תסבלי טיפונת ואז הדימום החזק יעבור