4 תשובות
שואל השאלה:
אחי זה ספאם
אנונימית
זה רושם ראשוני, גם אני חשבתי פעם בכיתה ז על איזה ילד שהוא בטח ערבי בלי חברים והיום הוא החבר הכי טוב שלי
לרוב רושם ראשוני הוא מוטעה
וזה בסדר את "שפטת" אותו רק ממראה חיצוני ומדעות קדומות של אחרים וכשהכרת אותו הבנת שהוא לא וזה בסדר..
גם אני הייתי בטוחה שאני יודעת בדיןק מה אנשים באמת ןכשהכרתי אותם גיליתי את ההפך הגמןר
כל פעם שהוא דרך עליי
זה הצחיק אותי סליחה