התחברות
הרשמה
למה משתמשים באתר אומרים שצריך להיות מעל גיל 16 בשביל החברים לעט
ואני פחות מ16 וזה נותן לי לכתוב
18 באפריל 2021, 17:17
חברים לעט
למה
חוקים
מידע על סטיפס
משתמשים
2 תשובות
מותר מ13
ט
טיפשה עם תעודות (:
כנראה הם לא יודעים לא יודעת
החברים לעט זה לגילאי 13-21
C
Chile anyways so
באותו הנושא:
מה הייתם אומרים למשתמשים חדשים באתר ?
איך להפסיק להקשיב למה שמשתמשים מסוימים באתר אומרים לי?
מצחיק אותי שאנשים פה באתר אומרים כל היום שצריך לאהוב את עצמך וזה
יש משתמשים באתר שיצא לכם להתחבר אליהם למרות שזה רק באתר ?
מה זה אומר שמופיעה התראה באתר שהאתר משתמש בעוגיות?
אם אני נחשב למשתמש שנוא באתר, זה אומר שאני בן אדם רע ?
מאיזה כמות של פרחים הייתם אומרים שמשתמש מסויים מוכר באתר?
גם אתם חושבים שצריך לעשות בסטיפס כזה בצד כמה משתמשים מחוברים ומי מחובר
למה אני לא מצליח להתחבר מהמחשב לאתרים שצריך להתחבר עם ססימא ומשתמש?
מותר לשאול על משתמשים באתר? כאילו נניח שאלה כמו "מה אתם אומרים על המשתמש (השם של המשתמש)" מותר לשאול את זה?
אני רואה שהמון משתמשים אומרים שהם מדברים עם משתמשים אחרים באתר... איך אני אמורה להתחיל לדבר עם משתמשים פה?