4 תשובות
אני, לא עזר בכלל..
אני, כן. לא יודעת אם בהרבה, ואני עדיין מתמודדת עם חרדה חברתית, אבל זה לגמרי נתן לי את הדחיפה הזו שהייתי צריכה וקידם אותי.
לדעתי כדאי לך לנסות ללכת למינימום 4 מפגשים ואז תחליט אם אתה רוצה להמשיך או לא, אני מניחה שיש כאלה שזה פחות עוזר להם וחלק שיותר וזה בסדר
שואל השאלה:
תוכלו להסביר מה בעצם עושים שם?
אנונימי
ככה זה הלך אצלי:
רוב הזמן משחקים כל מיני משחקי חברה ואז יש חלק בו מדברים אחד עם השני (בזוגות, וכל כמה זמן הזוגות מתחלפים ואתה מדבר עם מישהו אחר). זה חלק שיכול להיות מביך יותר לפעמים.

זה היה במפגשים הראשונים^ ואז הם הוסיפו עוד משהו: שכל מפגש כל אחד מחליט על משימה שהוא יעשה עד המפגש הבא(זה משתנה לפי כל אחד והרמה שלו, זה כל דבר שהוא יציאה מאיזור הנוחות בשבילך: לבקש מחק מילד בכיתה, להתקשר להזמין פיצה, להתחיל שיחה עם מישהו... וכו וכו).
כמובן שהיו פעמים בהן חלק מהילדים לא הצליחו את המשימה וזה בסדר ממש.