10 תשובות
לחם
תפוח
לחמנייה עם שוקולד אבל לפעמים אני קונה כי יש לנו ליד הבית ספר חנויות
בייגלה קורנפלקס קרקרים כאלה חחח, ולפעמים ירקות וכריך
שקית של ציפס מבטטות סנביץ עם טחינה
ישלנו ארוחות בבית ספר
אתמול לקחתי 2 סנדוויץ' נוטלה שקית ביסלי פיצה וקליק אדום
אני עדיין אוכל מצות כי אני אוהב אבל פיתה עם טונה ומיונז, טוסט, פיתה עם שוקולד, חטיף אנרגיה, יוזמה מבורכת תודה
לא לוקחת לרוב אם אני רעבה ממש ואין לי כח לחכות הולכת לקנות
לא לוקחת פשוט מתפלחת לyellow בהפסקה וקונה אוכל נורמלי שהוא לא סנדוויץ
באותו הנושא: