8 תשובות
שואל השאלה:
הבן אדם באמת מצטער ועם רצון להשתנות.
אתם באמת חושבים שכאב כזה זה משהו שאי אפשר לגבור עליו?
הבן אדם באמת מצטער ועם רצון להשתנות.
אתם באמת חושבים שכאב כזה זה משהו שאי אפשר לגבור עליו?
אנונימית
שואל השאלה:
אני אבדוק
אני אבדוק
אנונימית
אני לא יודעת מה הבעיה הספציפית. מניסיון אישי אני הייתי בקשר שבו סלחתי על יותר מדי חרא והדברים שעשה תמיד נשארו בראש שלי ובסיטואציות מסוימות יצאו שוב. היום במבט לאחור אני מתחרטת שלא עזבתי הרבה לפני ובזבזתי את הזמן שלי עליו.
אני לא חושבת ככה..
יש אנשים שלא משתנים, יש דברים שטמועים עמוק באופי ולא תמיד אפשר פשוט להשתנות. לפעמים גם יש יותר מדי בעיות.
את פותרת אחת, ומגלה ששכחת עוד עשר. אז אם זה לא הלך לפעמים צריך פשוט לשחרר עם כל הכאב..
ואם הבעיה עצמה היא לא כזאת גרועה, אז אולי כן אפשרי, וכן ילך ביניכם אחרי שתפתרו את זה.
אבל שוב, תבדקי טוב טוב.
אם זה שווה את זה.
אם את מוכנה לחוות את הכאב הזה שוב במידה שהבן אדם לא ישתנה.
יש אנשים שלא משתנים, יש דברים שטמועים עמוק באופי ולא תמיד אפשר פשוט להשתנות. לפעמים גם יש יותר מדי בעיות.
את פותרת אחת, ומגלה ששכחת עוד עשר. אז אם זה לא הלך לפעמים צריך פשוט לשחרר עם כל הכאב..
ואם הבעיה עצמה היא לא כזאת גרועה, אז אולי כן אפשרי, וכן ילך ביניכם אחרי שתפתרו את זה.
אבל שוב, תבדקי טוב טוב.
אם זה שווה את זה.
אם את מוכנה לחוות את הכאב הזה שוב במידה שהבן אדם לא ישתנה.
כן מניסיון אפשר באמת לא לחשוב על זה יותר
אבל אם הם חוזרים על טעויות ומפעילים טריגרים ישנים זה כבר סיפור אחר וקשה מאוד להחזיק קשר ככה
אבל אם הם חוזרים על טעויות ומפעילים טריגרים ישנים זה כבר סיפור אחר וקשה מאוד להחזיק קשר ככה
זה תלוי מה רמת הכאב, כי יש רמות שאי אפשר בחיים.
לא. יש דברים שאי אפשר לרפא ותמיד יהיו שם. לדעתי נדיר שיהיה קשר ששווה לסבול כאב למענו, לכולנו מגיע את הטוב ביותר בשבילנו.
אני לא חושבת.. אם הבנאדם באמת מצטער והשתנה אז אולי כן
באותו הנושא: