10 תשובות
למה לא
ברורר!!
אנונימית
זה המינימום בשביל להיכנס עם מישהו למערכת יחסים מבחינתי, לא נראה לי שמישהו רוצה שיבגדו בו
מי לא
מה השאלה פה מה מן הסתם שזה זוגיות בגידה זה לא זוגיות לא הבנתי את השאלה
שואל השאלה:
הקטע הוא שיש אנשים שרוצים זוגיות שהם כביכול ירגישו בה חופשיים ושתהיה אפשרות להתאהב במישהו אחר בזמן שהם בזוגיות, האקסית שלי למשל הייתה ככה וזו הסיבה שנפרדנו, בגלל זה אני שואלת כי בטח יש עוד אנשים שרוצים זוגיות כזו ואני מרגישה עכשיו די מוזרה...
הקטע הוא שיש אנשים שרוצים זוגיות שהם כביכול ירגישו בה חופשיים ושתהיה אפשרות להתאהב במישהו אחר בזמן שהם בזוגיות, האקסית שלי למשל הייתה ככה וזו הסיבה שנפרדנו, בגלל זה אני שואלת כי בטח יש עוד אנשים שרוצים זוגיות כזו ואני מרגישה עכשיו די מוזרה...
אנונימית
ברור
מי רוצה שיבגדו בו
מי רוצה שיבגדו בו
ברור למה שלא ?
לא, אז אני רוצה מישהי שתבגוד בי עם כל זר שהיא פוגשת ברחוב.
כולם רוצים זוגיות נאמנה!
אף אחד לא רוצה שיבגדו בו
כולם רוצים זוגיות נאמנה!
אף אחד לא רוצה שיבגדו בו
כן
אבל זה נשמע קצת קצת כמו התחלה של r/nicegirls
אבל זה נשמע קצת קצת כמו התחלה של r/nicegirls
באותו הנושא: