21 תשובות
עד כדי כואב לך להיות מיוחדת? דרך אגב חצאית זה יותר יפה לדעתי אבל מי שואל
אנונימי
תהיי מי שאת. את נולדת את אבל המשפחה שלך והחברה מעצבים אותך להיות משהו שאת לא.
תעשי מה שאת רוצה תלבשי מה שאת רוצה לא משנה מה אנשים אומרים
תעשי מה שאת רוצה תלבשי מה שאת רוצה לא משנה מה אנשים אומרים
אנונימית
המ מה הקשר לחברות שלך?
את לא שפוטה שלהן (אני מקווה). למה שתעשי משהו בגלל שכל החברות שלך חילוניות?
עמוד שדרה וזה?
כילו אוקי, טבעי שאת רוצה ללבוש מכנסיים. אבל זאת הסיבה שלך?
את לא שפוטה שלהן (אני מקווה). למה שתעשי משהו בגלל שכל החברות שלך חילוניות?
עמוד שדרה וזה?
כילו אוקי, טבעי שאת רוצה ללבוש מכנסיים. אבל זאת הסיבה שלך?
שואל השאלה:
תמיד רציתי מכנסיים גם בלי קשר לחברות שלי אבל עכשיו עוד יותר כי תמיד שיוצאים כולם מתלבשות איך שבא להן ואני כל הזמן צריכה לבדוק שהחצאית בסדר והכל מספיק צנוע ואני רואה אותו מתלבשות איך שבא להם ואני מתפוצצת מקינאה
תמיד רציתי מכנסיים גם בלי קשר לחברות שלי אבל עכשיו עוד יותר כי תמיד שיוצאים כולם מתלבשות איך שבא להן ואני כל הזמן צריכה לבדוק שהחצאית בסדר והכל מספיק צנוע ואני רואה אותו מתלבשות איך שבא להם ואני מתפוצצת מקינאה
אנונימית
אנשים שמה שמפריע להם בדת זה הלבוש הצנוע הם כל כך חלשים לדעתי שזה עצוב
אנונימי
וול מובן
אבל זה המקום שלך להראות שיש לך עמוד שדרה.
בהמשך החיים פרובבלי תסתובבי עם עוד הרבה אנשים ששונים ממך, ולעשות את כל מה שהם עושים כי זה נראה נחמד למרות התורה שאת מאמינה בה?
כילו אולי אם היית אתאיסטית הייתי יכולה להבין. אבל אחי, מה.
אבל זה המקום שלך להראות שיש לך עמוד שדרה.
בהמשך החיים פרובבלי תסתובבי עם עוד הרבה אנשים ששונים ממך, ולעשות את כל מה שהם עושים כי זה נראה נחמד למרות התורה שאת מאמינה בה?
כילו אולי אם היית אתאיסטית הייתי יכולה להבין. אבל אחי, מה.
אוי קנשה לי לנבוש חנצאית
פפ תוב איזה בכייניות אלוהים הגברים הדתיים קמים להתפלל באיזה 6 כל יום מה אתן בוכות גם כן
פפ תוב איזה בכייניות אלוהים הגברים הדתיים קמים להתפלל באיזה 6 כל יום מה אתן בוכות גם כן
אנונימי
מכנסיים זה באמת לא מרגש וזה לא עושה את החיים טובים יותר תאמיני לי
את רק תרגישי שאת מתדרדרת ועושה את מה שחברות שלך עושות והן אלו שמשפיעות עלייך
תעמדי יציבה מול מה שאת מאמינה בו
את דתייה יש לך את הערכים שלך ,והם חשובים ,ואל תתני לאף אחד ולאף חברה שאת נמצאת בה- להרוס לך את זה
גם אם זה קשה ,וזה כן קשה ,אבל אלוקים יעריך אותך על זה בעשרות רמות מאשר היית בחברה דתית
אל תשכחי שיש חצאיות יפות יות רממכנס למשל מדרחוב ירושלים במיני אלנבי
קיצור תאמיני לי שאת תראי רק טוב אם תצליחי לנצח את היצר הזה שאומר לך לעשות את מה שחברות שלך עושות
את רק תרגישי שאת מתדרדרת ועושה את מה שחברות שלך עושות והן אלו שמשפיעות עלייך
תעמדי יציבה מול מה שאת מאמינה בו
את דתייה יש לך את הערכים שלך ,והם חשובים ,ואל תתני לאף אחד ולאף חברה שאת נמצאת בה- להרוס לך את זה
גם אם זה קשה ,וזה כן קשה ,אבל אלוקים יעריך אותך על זה בעשרות רמות מאשר היית בחברה דתית
אל תשכחי שיש חצאיות יפות יות רממכנס למשל מדרחוב ירושלים במיני אלנבי
קיצור תאמיני לי שאת תראי רק טוב אם תצליחי לנצח את היצר הזה שאומר לך לעשות את מה שחברות שלך עושות
שואל השאלה:
ואם אני לא מאמינה שמכנס זה לא צנוע? כמובן תלוי איזה מכנס
אבל אני מתכוונת על משהו שהוא די רחב
אני אישית לא רואה בזה שום בעיה.
הסיבה היחידה שאני לא שמה זה מתוך כבוד להורים שלי
ואם אני לא מאמינה שמכנס זה לא צנוע? כמובן תלוי איזה מכנס
אבל אני מתכוונת על משהו שהוא די רחב
אני אישית לא רואה בזה שום בעיה.
הסיבה היחידה שאני לא שמה זה מתוך כבוד להורים שלי
אנונימית
אני חושבת שההרשאה העצמית הזו למכנס- גוררת עוד פעולות שלא היית חושבת מלכתחילה שתעשי אותן
וזה מבאס להתדרדר , ממש מבאס
זה קשה ,אני יודעת ,אבל הייתי ממליצה לך להלחם בזה כי יש באמת חצאיות אש שהן גם צנועות כי יפה וצנוע - לא סותרים זה את זה
וגם הרבה פחות חם כי זה לא צמוד לחיים
וזה מבאס להתדרדר , ממש מבאס
זה קשה ,אני יודעת ,אבל הייתי ממליצה לך להלחם בזה כי יש באמת חצאיות אש שהן גם צנועות כי יפה וצנוע - לא סותרים זה את זה
וגם הרבה פחות חם כי זה לא צמוד לחיים
עוד נקודה- לא פחות חשובה
את מה זה תרגיש מיוחדת שאת לא כמו כולן כי אז את שוות ערך לכולם , ו? ומה הכיף פה? ,הכי כיף להיות מיוחדת
את מה זה תרגיש מיוחדת שאת לא כמו כולן כי אז את שוות ערך לכולם , ו? ומה הכיף פה? ,הכי כיף להיות מיוחדת
אם אני לא טועה בפניני הלכה כתוב שיש כאלה שאומרים שאפשר ללכת עם מכנסיים רחבות
עדיף לבדוק כי אני לא בטוח ב100%
עדיף לבדוק כי אני לא בטוח ב100%
^אומרים באופן כללי שעדיף מכנס רחב מאשר חצאית קצרה
אבל זה לא שיש היתר למכנס מלכתחילה
אבל זה לא שיש היתר למכנס מלכתחילה
אה אוקיי (:
;)
שואל השאלה:
אבל אני שומרת על צניעות בשביל ההורים שלי כדי לכבד אותם
אם זה לא היה מפריע להם כבר מזמן הייתי לובשת
אבל אני שומרת על צניעות בשביל ההורים שלי כדי לכבד אותם
אם זה לא היה מפריע להם כבר מזמן הייתי לובשת
אנונימית
איך תאכזבי? יש לך אחיות חילוניות... אלא אם הן הטמלסיות אין לך מה לדאוג
יש לך משפיעה?
אם לא-שווה לך למנות אחת:)
אם כן- תפני אליה, אני בטוחה שהיא תוכל לכוון אותך ותעזור לך הרבה יותר ממנו:)
אם לא-שווה לך למנות אחת:)
אם כן- תפני אליה, אני בטוחה שהיא תוכל לכוון אותך ותעזור לך הרבה יותר ממנו:)
אז שני גישה...
מספיק לחשוב (פשוט משום מה להרבה דתיים בגיל צעיר יש גישה חשוב) שהמצוות - הן בשביל ההורים שלנו. זה בשביל הנשמה שלנו...
מספיק לחשוב (פשוט משום מה להרבה דתיים בגיל צעיר יש גישה חשוב) שהמצוות - הן בשביל ההורים שלנו. זה בשביל הנשמה שלנו...
ראי. את צריכה להתבלש צנוע כי ככה ה' רוצה, לא בגלל שיש עלייך את העין של ההורים.
אם לא ההורים שלך כניראה לא היית דתייה
בסוך את תחיי את החיים שלך תעשי את ההחלטות שלך ותהיי גאה בהן
בסוך את תחיי את החיים שלך תעשי את ההחלטות שלך ותהיי גאה בהן
באותו הנושא: