4 תשובות
אממ את צריכה לחשוב על זה לבד, אולי לדבר על זה עם חברה קרובה או הורים..
פשוט תחשבי עם עצמך אם את נמשכת לבנות, בנים או שניהם? את רואה אותם בקטע רומנטי ומיני? ההית יכולה לדמיין את עצמך יוצאת עם בן/בת?
אני פעם חשבתי שאני אוהבת בנות אבל פשוט הבנתי שאני לא נמשכת אליהן ולראות שתי בנות מתנשקות לא גורם לי להרגיש שההיתי רוצה גם.
פשוט תחשבי על זה ותקחי את הזמן להבין מה את אוהבת.
היי:)מניסיון אישי ומניסיון עם משפחה.
באופן אישי אני סטרייטית,אבל לא פעם ולא פעמיים צצה בי אותה המחשבה(לא שלהיות להטב זה דבר רע כן?)
אבל את צריכה לחשוב עם עצמך,אל תמהרי מדי או תיכנסי ישר להגדרות,תנסי עם נשים או עם גברים ותראי מה יותר מתאים לך.או למה את נמשכת יותר אם בכלל.
בסופו של דבר זה עניין אישי שלך ואת צריכה לקחת את הזמן בשביל להבין מה המשיכה שלך.
חשוב לציין שמשיכה מינית זה לא הכל.גם אם את סטרייטית או את בי/לסבית/פאן/קוויר או כל נטייה מינית אחרת,את קודם כל עצמך וזה הדבר החשוב ביותר.ואם בסופו של דבר את מרגישה כחלק מהקהילה הלהטבית ורוצה להגדיר את עצמך כבי/פאן/לסבית קוויר וכו....זה בסדר,הכל טוב,אל תפחדי לצאת מהארון כי לאנשים תמיד יהיה מה להגיד אבל רק אלו שאוהבים אותך באמת זה לא יישנה.בתור אחת שאחותה חלק מהקהילה הגאה זה באמת לא עושה שינוי למה שהבן אדם נמשך.
מאחלת לך הצלחה:)❤
קודם כל לא למהר להגדיר
ואני חושבת שעם הזמן את תביני את זה לבד
קחי את הזמן