5 תשובות
לא אולי הוא יגיב לך בבוקר
קצת מוזר שהוא לא כתב לך שתרגישי טוב או משהו
לא בהכרח
אולי לא יכול לענות או להגיב כרגע
לא צריך לעוף ישר למסקנות,הכל בסדר
אולי לא יכול לענות או להגיב כרגע
לא צריך לעוף ישר למסקנות,הכל בסדר
לא
בדרך כלל מנהלים לא אוהבים כשהעובדים לוקחים חופש וכו'
אני בטוחה שהוא לא שונא אותך או כועס עלייך כנראה אין לו זמן לענות לך
אני בטוחה שהוא לא שונא אותך או כועס עלייך כנראה אין לו זמן לענות לך
אנונימית