4 תשובות
יומנו של חנון
שואל השאלה:
תודהה אני הולכת לקרוא
תודהה אני הולכת לקרוא
זה לא ספר רומנטי אבל יש בו הרהה אלמנטים רומנטיים והסדרה עוד לא נגמרה אבל בכל זאת ממליץ קריאה הניצוץ שבאפר וההמשך זה לפיד בלילה
נסיכה בספק
אנונימית