5 תשובות
בגלל שזה עונת מעבר אז לפעמים עדיין קר או חם
כי כולם הורידו מסיכות אז נדבקים אחד מהשני
נ.ב. אני מצוננת ;))
זאת עונת מעבר אז בדרך כלל אנשים מקוררים, ויכול להיות גם בגלל המזגנים
נשבעת גם אני ובאלי למות
מתחילים להדליק מזגנים