7 תשובות
כמובן שכן
שואל השאלה:
למה יותר קשה?
אנונימית
שואל השאלה:
אם אני עכשיו כיתה ט בהקבצה ב (מתוך שלוש הקבצות)
זה אומר שאני כבר ארבע ושנה הבאה אני אהיה ארבע או שאת היחידות של התיכון קובעים לפי מבחן שעומדים לעשות לנו?
אנונימית
לי קבעו לפי הציון של כל השנה אבל זה כנראה בגלל הקורונה כי היה לי היה אמור להיות מבחן שיקבע את היחידות
כן יש כל קיץ מבחני מעבר אבל זה יותר קשה
כן, אפשרי. אבל יותר קשה.
כן אבל זה נורא קשה כי יש הבדל משמעותי בין שלוש לארבע יחידות ובגלל זה זה קשה