5 תשובות
שם מפוצץ לתפקיד פחות
אנונימי
לדעתי לא מומלץ.
יש מודאל זה יותר נחמד.
יש מודאל זה יותר נחמד.
שואל השאלה:
מה את יודעת את בת 13
מה את יודעת את בת 13
אנונימית
תתכונני למות היא הולכת לפתוח נגדך במלחמה עכשיו
אנונימי
את באה ושואלת, מקבלת תשובה, התשובה היא *דעה מבוססת*.
מה אני מבינה? את מוזמנת לבדוק אותי. אני בטוחה שאני מבינה יותר ממה שאת חושבת
מה אני מבינה? את מוזמנת לבדוק אותי. אני בטוחה שאני מבינה יותר ממה שאת חושבת
באותו הנושא: