19 תשובות
לגמרי וואו כל הכבוד לך
הדרגות באמת לא משנות בן אדם זה בן אדם ולכל אחד יש את המטען שלו ויש מלא אנשים שרואים ומתעלמים ואני ממש מעריכה אנשים שרואים חברים עוזרים ומאוד מרגש שחיבקת אותה ונתת לה לפרוק את מה שישב לה על הלב^^
אתה צודק, בסוף כולנו בני אדם
מלך אתה, כל הכבוד אח.
זה בסדר לגמרי זה שהיא הקצינה שלך לא אומר שאתם לא יכולים לדבר.
אתה מדהים.
אתה מקסים
שואל השאלה:
תודה,וואו,לא ציפיתי שהשאלה הזאת תגיע לחמות
תודה,וואו,לא ציפיתי שהשאלה הזאת תגיע לחמות
אנונימי
איזה מתוקק
אם היה אפילו עוד קצת כמוך העולם היה טוב הרבה יותר
וואלה מגעיל שלך שהתקרבת בכלל למישהי עם דרגת ארון על כתף ימין
תתבייש
הצהובה הזאת יכולה לבכות לבד
תתבייש
הצהובה הזאת יכולה לבכות לבד
אתה אדם טוב.
שואל השאלה:
אל תדאג,היו לה ארונות גם על כתף שמאל
אל תדאג,היו לה ארונות גם על כתף שמאל
אנונימי
אתה צודק כל הכבוד שנתת לה לפרוק
כולנו בני אדם ולכולנו יש קשיים
כולנו בני אדם ולכולנו יש קשיים
איזה חמוד אתה אמאלה
אנונימית
הכל טוב. היא הקצינה שלך אבל בסוף אתם גם חברים. אתה אמור לדאוג לה כמו שהיא דואגת לך. כל הכבוד לך.
אתה צודק לגמרי היא בן אדם וכל הכבוד לך שישבת איתה ונתת לה לפרוק
אתה צודק לגמרי זה לא משנה הדרגה זה מאוד יפה מצידך מה שעשית קורה לכולנו שיש ימים רעים ודברים רעים קורים לא משנה מה אנחנו כולנו בני אדם
אנונימית
אתה צודק אחי, יצאת מדהים ממש.
כל הכבוד לך
כל הכבוד לך
באותו הנושא: