4 תשובות
הבנתי אותך, זו טעות נפוצה ולא טובה ^
לא זה לא טוב בכלל אם אתה נח אז אל תשאיר את עצמך על הידיים תנוח רגע תעשה ואז תחזור
שואל השאלה:
הבנתם אותי כן? שאני מחכה קצת עם הידיים ואז נותן עוד כמה
אנונימי
זה לא נחשב.
אתה מגרה את השריר שאתה תלוי עם היידים.
וזה לא טוב, כי אתה ככה מאבד כוחות.
מומלץ לנוח *ואז* לחזור לזה.