4 תשובות
אולי יש לך הפרעת קשב וריכוז? מנסיון טיפול נכון יכול ממש לעזור. תתני לי עם רופא משפחה.
Nim
שואל השאלה:
תודה!
אנונימית
בכיף:)
Nim
היי אנונימית, את מתארת מצב באמת לא נעים ומתסכל. כמה זמן נמשכת התקופה שאת מתארת?. נשמע שאת הרבה שעות מחוץ לבית וזה מאוד הגיוני להיות עייפה אחרי יום ארוך, אני מבינה ממך שזה משהו שמפריע לך אז אני מזמינה אותך לשתף אותי בתחושות שלך ושנוכל לחשוב יחד על דרכים שיהיו נכונות לך בתקופה הזאת.
אני יובל, מתנדבת בעלם דיגיטל שזו תוכנית שמלווה נוער וצעירים ברשת. את יכולה לפנות בצ'אט בסטיפס, באינסטגרם nayedet.digital, בטיקטוק או באימייל [email protected].
מחכה לשמוע ממך, יובל