6 תשובות
כן
כע
יאפ
כן זה בסדר לגמרי
ואם זה ממש ממש מפריע לך , תזיזי אותם שיהיו מתחת לחולצה
ואם זה ממש ממש מפריע לך , תזיזי אותם שיהיו מתחת לחולצה
בעיקרון זה בסדר גמור, הכל טוב.
אבל יש בנות שמרגישות לא בנוח עם זה אז אם מפריע לך תזיזי אותן לתוך החולצה יותר...
אבל זה בסדר(:
בהצלחה לכולם בבית ספר היום!! (:
שמחתי לעזור!
אבל יש בנות שמרגישות לא בנוח עם זה אז אם מפריע לך תזיזי אותן לתוך החולצה יותר...
אבל זה בסדר(:
בהצלחה לכולם בבית ספר היום!! (:
שמחתי לעזור!
באותו הנושא: