3 תשובות
מתי שבא לך
אני התחלתי מחשמלית בכלל
אני ממתי שנכנסתי לתהליך למידה רציני (לא מתכוונת לרק אקורדים) לקח לי משהו כמו 4 חודשים עד שקניתי חשמלית.
אבל אין באמת חוקים, פשוט מתי שבא לך
אני לא חושבת שיש זמן דווקא הכי טוב זה ללמוד גם על זה וגם על זה ביחד
ככה תהיי טובה בשתי הגיטרות
אני חושבת שזה מצויין
ואני התחלתי על חשמלית אחרי המון זמן
אבל זה היה כי הייתי פחות בקטע של חשמלית בעבר