5 תשובות
לועזי
לועזי כי אני לא משתמשת בעברי וחוץ מלפעמים לדעת בכלליות באיזה חודש עברי אנחנו אין לי מושג מה התאריך. לועזי יותר קל וזה גם אוניברסלי
עברי כי לועזי זה של הגויים.
לועזי כי תמיד ספרתי בלועזי
גם עברי גם לועזי
כי למה לא? נחמד שני ימים הולדת (:
כי למה לא? נחמד שני ימים הולדת (:
באותו הנושא: